به وبلاگ من خوش اومدين دوستان من

به وبلاگ من خوش اومدين دوستان من

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 11479
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

.----->
----C--->

passlist verjen top

 

 با سلام خدمت دوستان گلم اینم یه برنامه ی توپ مخصوص هک ایدی نیم باز(فقط یه گلایه از شما دوستان دارم):

من این همه برنامه براتون میزارم از شما توقع یه نظر خشک و خالی رو دارم. که شما با نظر دادن خودتون من رو حمایت می کنید .

امروز میخوام چند تا pass list برای کراکر ها بزارم که به دردتوون میخوره.

pass list 1

pass list 2

pass list 3

خوب اینم برنامه ای که عده ی زیادی از دوستان در خواست کرده بودند.شما با این برنامه میتونید هر چند تا تروجان که به خواهید با عکس قاطی کنید. فوایدی که این کار داره خیلی زیاده این کار باعث میشه . تروجانی که به قربانی send می کنید به صورت عکس به قربانی ظاهر بشه و قربانی شک نخواهد کرد.

                       

شما میتوانید با کلیک کردن روی Add file هر چند تا فایل رو که دوست دارین با هم قاطی کنین رو انتخاب می کنید و با  کلیک کردن روی Bind  ذخیره کنید و با زدن change آیکون مورد نظرتون رو انتخاب کنید.

نظر یادتون نره                                     

             دانلود

   جون مادرت نظر یادت نره...............

در ضمن ایدی من تو نیم باز ***police110***هست اگه دوست داری addکن.....

خدا نگه دار(بوس بوس بوس)


 



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت1:24---23 شهريور 1390
خوش ميگذره ؟ حسابي سرت شلوغ شده ما رو فراموش كرديا . پاسخ:na baba mashgolim aga

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: MOHAMMAD ABOZARIAN تاريخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mohammad8003.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com